Творчеството на Петко Боев в исторически и дидактически дискурс
Ключови думи :
история на българското образование, дидактикаАбстракт
В студията е представен анализ на творчеството на П. Боев от историческа и от дидактическа гледна точка с намерението да се откроят основните му идеи и мястото им в съвременното дидактическо мислене. В разбирането на авторите този анализ е поредното доказателство за тезата, че в исторически план: „Вероятно най-силното време на българската дидактика са годините между 1920-1945“ (Еничарова, Е., В. Делибалтова, 2013).
Библиография:
Андреев, М. (1995) Процесът на обучение. Дидактика.
Боев, П. (1935) Дидактика. Вр.
Боев, П. (1941) Учебни методи (Дидактична монография). С.
Герасков, М. (1935) Основи на дидактиката. С.
Еничарова, Е., В. Делибалтова. (2013) Творчеството на Петко Цонев - две гледни точки. - ГСУ, Факултет по педагогика, книга Педагогика, т. 106, 25-51
Маджаров, Ал. (1958) Възгледите за нагледността на М. Герасков, П. Цонев, В. Манов и П. Боев. - Народна просвета, 12.
Стефанова, М. (2000) Дидактическо общуване. С.