Европейската инициатива „медия коуч“ като средство за развитие на медийната грамотност в България
Ключови думи :
media literacy, digital tools and technology, training and educationАбстракт
Настоящото изследване, част от международен проект, насочен към повишаване на нивото на медийна грамотност в няколко страни от Европа, представя българския опит за създаване на модел на устойчиво развитие в тази област. Изследването включва анализ на редица основни параметри - медийна среда, социални и демографски характеристики и образование, като основа за съставяне и прилагане на обучителна програма, позволяваща прилагането на подобен модел.
Библиография:
Данов, Д. Дигитализация и социални трансформации. В Чуждоезиково обучение, 1, 2017. София: Университетско издателство «Св. Климент Охридски»
Данов, Д. Социализация и медийна култура]. В Данов, Д. § Н. Цанев. Смесеното обучение: модернизирае на образованието чрез технологиите. София: Junior Achievemnets Ltd
Данов, Д. Планиране на съвременното обучение. В Д. Веселинов. Педагогока на добрите възможности. София: Университетско издателство «Св. Климент Охридски»
Данов, Д. Медийната грамотност: преосмисляне на опита. София: Университетско издателство «Св. Климент Охридски»
Кънчев, Р. (2018): Кънчев, Р. (2016). Децата на България - онлайн. България, София: Safe Net
Бяла книга за свободата на словото в България. Retrieved on 30.10.2019 from https://clubz.bg/62731bqla_kniga_za_svobodata_na_mediite_v_bylgaria
Данни на НСИ от 22.05.2018. Retrieved on 30.10.2019 from http://www.nsi.bg/



