Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
За изданието
За годишника
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Обяви
Контакт
Изпращане на материали
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 113 (2020)
Т. 113 (2020)
Публикуван:
01.08.2025
Целият брой на списанието
Том 113 (2020)
Публикации
Модел за използване на хипноза при регулиране на адаптацията към „безтегловност“
Милен Замфиров, Маргарита Бакрачева
7-31
pdf
Предиктори за дислексия на развитието
Цветанка Ценова
32-61
pdf
Емпатия и личностен профил на специалиста в помагащите професии
Нели Бояджиева
62-87
pdf
Методически аспекти на новите учебници по математика за втори клас
Габриела Кирова
88-122
pdf
Европейската инициатива „медия коуч“ като средство за развитие на медийната грамотност в България
Данаил Данов
123-142
pdf
Компетентностно ориентиран педагогически подход в часа на класа в начален етап на обучение
Любен Витанов
143-193
pdf
Сравнителен методически анализ на алтернативните читанки от първи до четвърти клас (с първи тираж през 2016 - 2019 г.)
Анна Георгиева
194-217
pdf
Разширяване на социалния опит в процеса на приобщаващото образование чрез творчество и активна развиваща дейност
Юлия Дончева
218-251
pdf
Особености в предучилищната подготовка на деца с нарушен слух
Мария Валявичарска
252-276
pdf
Влияние на родителските стилове върху стила на привързаност в детството в контекста на културните особености
Диана Андонова
277-300
pdf
Скрининиг на графомоторни умения сред ученици в начална училищна възраст за идентифициране на белези за координационно разстройство на развитието
Рая Генчева
301-330
pdf
Език
Български
English
Информация
За автори
Бази данни
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в