Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
За изданието
За годишника
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Обяви
Контакт
Изпращане на материали
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 116 (2023)
Т. 116 (2023)
Публикуван:
30.07.2025
Целият брой на списанието
Том 116 (2023)
Публикации
The effects of sign language on engagement in early literacy activities for young children with autism
Heather Cottle, Janice Myck-Wayne
9-35
pdf (Английски)
Изследване чрез действие в мултикултурен контекст
Мая Чолакова
36-57
pdf
Образование на бъдещето – теоретични проекции
Наталия Витанова
58-90
pdf
Решаване на проблеми в обучението по математика в началните класове: какво мислят учителите?
Лилия Стоилова , Любка Алексиева
91-121
pdf
Концепция за предучилищното образование и развитието на културните компетенции
Магдалена Стоянова
122-150
pdf
Стратегии за развитие компетентностите на студенти в педагогически специалности чрез обучение в креативност с техниката на колажа
Гергана Михайлова
151-179
pdf
Продължителният седеж при ежедневните дейности в училище – предпоставка за развитие на патологии на гръбначния стълб
Рая Цочева-Генчева, Тоня Цочева
180-204
pdf
Език
Български
English
Информация
За автори
Бази данни
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в