Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
За изданието
За годишника
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Обяви
Контакт
Изпращане на материали
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 117 (2024)
Т. 117 (2024)
Публикуван:
30.07.2025
Целият брой на списанието
PDF
Публикации
СОЦИАЛНИТЕ ИСТОРИИ И ВИДЕО МОДЕЛИРАНЕТО – ЕФЕКТИВНИ СТРАТЕГИИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА СОЦИАЛНИ УМЕНИЯ ПРИ УЧЕНИЦИ С ОБУЧИТЕЛНИ ТРУДНОСТИ
Мелинда Пиърсън
PDF (Английски)
ОСОБЕНОСТИ В РАЗВИТИЕТО И ОЦЕНКА НА УМЕНИЯТА ПРИ ДЕЦА С ЦЕРЕБРАЛНА ПАРАЛИЗА ОТ ПРЕДУЧИЛИЩНА ВЪЗРАСТ
Анна Трошева-Асенова, Снежина Михайлова
PDF
ПРИОБЩАВАЩО ОБРАЗОВАНИЕ И КУЛТУРНА ИДЕНТИЧНОСТ ПРИ УЧЕНИЦИТЕ ОТ РОМСКИ ПРОИЗХОД В УЧИЛИЩНА СРЕДА
Калоян Дамянов
PDF
СПЕЦИФИКИ И АДАПТИРАНЕ НА ЧУЖДОЕЗИКОВОТО ОБУЧЕНИЕ ПО АНГЛИЙСКИ ЕЗИК НА ГЛУХИ УЧЕНИЦИ В КОНТЕКСТА НА БИЛИНГВИСТИЧНИЯ ПОДХОД НА ОБРАЗОВАНИЕ
Славина Лозанова
PDF
СТАТУТ НА ДИГИТАЛНИТЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ И ПОДХОДИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕТО ИМ В ОБУЧЕНИЕТО В НАЧАЛНИТЕ КЛАСОВЕ В БЪЛГАРИЯ
Любка Алексиева, Вероника Рачева
PDF
БЪЛГАРСКИЯТ ФОЛКЛОР В ЧИТАНКИТЕ ЗА ТРЕТИ И ЧЕТВЪРТИ КЛАС
Анна Георгиева
PDF
МОДЕЛ ЗА АДАПТАЦИЯ С ПРИСЪСТВИЕ НА РОДИТЕЛ ПРИ ПОСТЪПВАНЕ В ЯСЛЕНА ГРУПА
Диана Андонова
PDF
Рецензии на книги
БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ В ПРЕВРАТНО ВРЕМЕ
Марина Пиронкова
241-245
PDF
Език
Български
English
Информация
За автори
Бази данни
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в