Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
За изданието
За годишника
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Обяви
Контакт
Изпращане на материали
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 115 (2022)
Т. 115 (2022)
Публикуван:
30.07.2025
Целият брой на списанието
Том 115 (2022)
Публикации
Being-in-the-world: understanding attachment theory and learning as being-in-nature
Michael Gebauer, Christian Wiesner
9-51
pdf (Английски)
Flowers to learn method
designing learning projects a phenomenological study from the students’ perspective
Isabel Rodriduez Peralta
52-74
pdf (Английски)
Дейността на дружеството „Фридрих Фрьобел“ и развитието на предучилищното образование в България
Марина Пиронкова
75-101
pdf
Свободното време на педагозите в периода на университетското образование и в професионалната дейност
Нели Бояджиева, Милена Великова
102-131
pdf
Стрес и тревожност при студентите по време на онлайн обучението
Полина Даскалова-Петкова, Даниела Лазарова, Милен Замфиров
132-163
pdf
Родителите и семействата на хоризонталните личности в обществото
Мария Валявичарска
164-189
pdf
Сравнителен анализ на самостоятелни работи в учебници по математика за трети клас
Гергана Христова
190-216
pdf
Научни проекти
Ефективни педагогически взаимодействия в мултикултурна среда
проект по оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
219-222
pdf
Софтуер за психомоторно ре-обучение на деца с разстройства от аутистичния спектър
европейски проект по програма Еразъм+ 2020-1-TR01-KA205-081611
223-225
pdf
Oбразователен модел за идентифициране и диференцирани подходи в работата с ученици със специални образователни потребности, хронични заболявания, ученици в риск и талантливи ученици в българското приобщаващо образование
фундаментални на учни изследвания, финансирани от Фонд „Научни изследвания"
226-228
pdf
Европейска безопасна онлайн инициатива
европейски проект по програма Еразъм+
229-230
pdf
STEM за деца от предучилищна възраст и за техните родители ParentSTEM
европейски проект по програма Еразъм+ 2018-1 TR01-KA203-059568
231-2235
pdf
Инициатива за европейски медийни треньори
европейски проект по програма Eразъм+
236-238
pdf
Език
Български
English
Информация
За автори
Бази данни
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в