Преминаване към основното съдържание
Преминаване към главното меню за навигация
Преминаване към долния колонтитул на сайта
Open Menu
Годишник на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, ФНОИ, Книга Педагогически науки
Текущ
Архиви
За изданието
За годишника
Издателска етика
Политика на рецензиране
Редакционен екип
Обяви
Контакт
Изпращане на материали
Търсене
Регистрация
Вход
Начална
/
Архиви
/
Т. 114 (2021)
Т. 114 (2021)
Публикуван:
30.07.2025
Целият брой на списанието
Том 114 (2021)
Публикации
Parental involvement
types and effects
Geert Driessen
7-29
pdf (Английски)
Factors contributing to the “joy to learn” in japanese elementary schools
a comprehensive study using quantitative and qualitative analysis
Kumiko Yoshitake, Rio Yoshitake, Maori Urakawa
30-53
pdf (Английски)
Житейско-възпитателни ориентации на съвременното семейство
Радослав Пенев
54-81
В търсене на интегративност в научното познание
принципът на допълнителността през историята на Паули и Юнг
Маргарита Бакрачева, Милен Замфиров
82-106
pdf
Приложение на иновативни методи в училищното образование (резултати от емпирично изследване на учители)
Нели Бояджиева, Милена Великова
107-129
pdf
Методи и техники на обучение в часа на класа
Любен Витанов
130-171
pdf
Обучението по извънкласно четене в 1. – 4. клас
Анна Георгиева
172-208
pdf
Приложение на медиацията при работа с деца и младежи
Александър Ранев
209-240
pdf
Хетерогенният характер на симптоматиката при деца с езиково нарушение на развитието
Деница Кръстева
241-265
pdf
Език
Български
English
Информация
За автори
Бази данни
Статиите в Годишника се
реферират, индексират и
листват в