Vol. 31 No. 1 (2023): Annual of Sofia University "St. Kliment Ohridski" - Faculty of Journalism and Mass Communication

vol31

СЪДЪРЖАНИЕ

Анета Милкова – Медийният плурализъм като рефлексия на политическата

система и нормативната уредба в България.......................................................5

Грета Дерменджиева – Бъдещето на обучението и обучението на

бъдещето..............................................................................................................21

Кирил Янев – Методика за измерване на мултимедийна ефективност и

комуникативна компетентност в журналистиката.......................................43

Мария Кръстева – Нови PR похвати в неконвенционалния енергиен сектор....59

Моника Димитрова – Насърчаване на четенето в дигитална среда.

Национални кампании и фактори на влияние.............................................81

Никола Вангелов – Политическият плакат през социализма в България

(1944 – 1989).......................................................................................................97

Tsvetelina Dzhambazova – Role of Social Networks during the Protests in Iran in

2022...........................................................................................................137

Цветелина Якимова – Еволюцията на домашното кино до стрийминг

платформите и техните стратегически медиаморфози в контекста на

интензивната конкурентна среда...................................................................157

НОВИ КНИГИ.............................................................................................................183

Веселина Вълканова – Социализацията на фотографския образ в книгата на

Антоан Божинов „Фотографският образ в комуникационен контекст“.....183

АВТОРИ.......................................................................................................................187

 

CONTENTS

Aneta Milkova – Media Pluralism as a Reflection of the Political System and the

Regulatory Framework in Bulgaria.......................................................................5

Greta Dermendjieva – The Future of Learning and the Learning of the Future...........21

Kiril Yanev – Methodology for Measuring Multimedia Effectiveness and

Communicative Competence in Journalism......................................................43

Maria Krasteva – Innovative PR Techniques for Non-conventional Energy Sector........59

Monika Dimitrova – Encouraging Reading in a Digital Environment. National

Campaigns and Influencing Factors....................................................................81

Nikola Vangelov – The Political Poster in Socialist Bulgaria (1944-1989)..................97

Tsvetelina Dzhambazova – Role of Social Networks during the Protests in Iran in

2022...........................................................................................................137

Tsvetelina Yakimova – The Evolution of Home Cinema to Streaming Platforms

and their Strategic Mediamorphosis in the Context of the Intense

Competitive Environment..................................................................................157

NEW BOOKS...............................................................................................................183

Vesselina Valkanova – The Socialization of the Photographic Image in Antoan

Bozhinov’s book “The Photographic Image in a Communication Context”.....183

AUTHORS……………………....................................................................................187

Published: 2024-04-15

Full Issue